Ripsiväri

Haluatko ripsipidennyksiin hieman lisää intensiivisyyttä? Tai kaunista kiiltoa :) Hyvä tuote myös huoltojen välissä paikkaamaan koloja, joista ripsipidennyksiä on jo lähtenyt.



Ripsipidennyksille ehdoton tuote! Ripsipidennyksiin ei kannata sotkea tavallista ripsiväriä, se on hankala puhdistaa ja on riski, että ripsiväri pudottaa ripsipidennyksiä ennen aikojaan. Sen sijaan tätä mascaraa voi suositella lämpimästi ripsipidennysten kanssa käytettäväksi! 

Glamours mascara on hyvin kevyt koostumukseltaan, lähtee helposti pesussa (ripsipidennyksille tarkoitetulla puhdistustuotteella) ja tekee ripsipidennyksille ihanaa kiiltoa. Mascarassa on syvänmusta pigmentti, mutta tämä ripsiväri ei paakkuunnu. Kevyen koostumuksensa ansiosta ei kuivahda ja pystyt käyttämään tuotetta hyvin pitkän aikaa, sen lisäksi tuote on riittoisa. Huoltojen välissä saattaa joskus ripsiriviin tulla ns. aukkoja, joista on jo pudonnut pidennyskuitu - tällä mascaralla voit häivyttää koloa ja lisätä väriä ripsille. 

Tuotetta käytetään samalla tavalla kuin normaalia ripsiväriä. Ei sotke, ei paakkuunnu. Ihan ehdoton suosikkini ripsipidennysten kanssa! :) Hinta 29,90€, riittoisa. Osta oma ripsivärisi täältä!

Muistathan huolehtia ripsipidennysten hyvästä pesusta päivittäin, se on paras tapa saada ripsipidennykset pysymään pidempään ja välttää tulehduksia/lian kertymistä ripsityveen. Kurkkaa myös ihanat pesuvaahdot inleiltä! Puhdistusvaahdot näet tästä.
Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 24.4.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Kampaamo Hinni Oy
Vesmannintie 6
40800 Vaajakoski

0405255257
kauppa@kampaamohinni.fi
www.kampaamohinni.fi/
3097427-9

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat korttimaksu sekä verkkopankkimaksut, sekä lasku Collectorin kautta.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrailin ehdot (Paytrail Oyj
Innova 2, Lutakonaukio 7,40100 Jyväskylä) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt kampaamohinni yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme kauppa@kampaamohinnni.fi. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Kampaamo Hinni Oy
Vesmannintie 6
40800 Vaajakoski

0405255257
kauppa@kampaamohinni.fi
www.kampaamohinni.fi/
3097427-9

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. Toimitusaika on noin. 3-4 arkipäivää.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Hygienia tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.